Thursday, June 25, 2009

maka biarkan aku....

aku x pasti...
ramai kata cinta itu buta...percayakah kita pada butanya cinta atau butanya hati kita dalam mentafsir dalam sesuatu rasa...
manusia...termasuk aku...lebih suka bercinta dari tahu segalanya....
pernah aku bercinta hanya kenal suara dan hanya pada nama,tak pernah bersua rupa...itu juga cinta...tapi aku x pasti atas dasar apa...
ada juga cintaku yang bermula atas dasar suka kerna melindungi diri ku...
namun dia pergi bersama teman baiknya...2 kali perkara ini berlaku...
tegarkah aku menjadi perampas???tidak...
takkan ku alirkan air mata wanita lain kerna ku dan x kan ku gembira di atas kesegsaraan
wanita lain kernaku...
aku lebih rela jika aku yang merana...

mungkin lagu2 cinta yng membuatkan aku berfikir kembali...
adakah cintaku hanya duka???
adakah aku tidak mamapu bercinta dan di cinta???
aku x pasti dan aku x tahu...
aku x perlukan kata2 syg jika hatimu bukan padaku...
kerna ku sedar aku bukan lah yang sempurna untuk semua itu..

maka biarkan aku....

No comments:

Post a Comment

catitan buat juwita...