Friday, July 24, 2009

aku dan 19....

mak dan adik arin.....
hari ini 24 july 1990 genap usis ku 19 tahun...
banyak yang ku lalui walaupun usia ku baru 19 tahun emm..
belum matang namun semakin dewasa....
muga aku mampu menjadi yang terindah buat agamku,keluargaku dan bakal zaujku..
muga d umur ini kematanagn akan seiring dengan kedewasaan...

aku masih ingat 2 tahun yang lalu d umur ini aku mengalami kemalangan...
yang agak dasyat sehingga di jahit...
d umur itu juga aku telah kehilangan sahabat2 yang ku sangka memahami diriku..
dan d umur itu juga aku tidak lagi mempercayai lelaki..
namun selepas kehadiran seseorang aku sedar aku masih menyukai hamab yang bernama lelaki....

aku bukan seorang yang sempurna ,namun keluraga ku telah menyempurnakan hidupku..
kerna mereka tiada air mata dalam hidupku..
hari ini aku telah meminta untuk menikmati nasi ayam...ALHAMDULILLAH...
ALLAH itu maha pemurah dan penyanyang...kerna ibu ku telah memasakannya untukku..
muga hari ini hari yang mengembirakan dan menenangkan dalam hidupku..
muga aku mampu menjadi anak yang solehah dan wanita yang cemerlang dunia dan akhirat..
amin......

No comments:

Post a Comment

catitan buat juwita...