Monday, August 24, 2009

aku hanyalah aku...



aku hanyalah aku..
walauapun apa yang berlaku..
aku tetap aku..
jangan jadikan aku seperti org yang kau inginkan..
kerna aku akan mati untuk itu..
maka berilah ku sedikit kebebasan..
yang pasti kebebasan tidak akan menjerat hidupmu..
aku hanya ingin kan kepastian..
bukan nya kesempurnaan..
kerna ku tidak sesempurna idaman hatimu..
maka biarkan aku memilih apa yang ada di hadapanku..
kelak aku tidak tangisi di penghujung hidupku..
aku tahu cinta itu akan memusnahkan ku..
namun kerna cinta itu akan membawa aku pergi jauh dari aku menjadi aku..
namun apakah yang terbaik untukku lakukan ..
aku takut untuk melangkah..
namun sampai bila harus ku pertahankannya....
maka aku harus pergi dari segalanya..
namun ku kan pastikan di saat ku pergi kau telah pulih dari segalanya..
agar pemergianku x kan di rasai mahupun di rindui....
kerna perkara2 ini akan membuatkan ku takut untuk pergi..
maka biarkan aku menjadi aku..
dan masa penentu segala jawapan di hatiku...

No comments:

Post a Comment

catitan buat juwita...