Saturday, August 1, 2009

aku keliru dalam merindu.....


aku x pasti..

aku mula keliru lagi..

rindu ini aku tidak pasti..

untuk dirimu atau tidak..

aku mula keliru kembali....

andai aku mampu terus berada di sisismu aku ku lakuakn itu..

namun jarak telah menjawab perkara itu..

aku ingin sendiri..

namun bukan selamanya..

maka biarkan aku berdiri..

namun jangan biarkan aku berlari..

pimpinlah aku tika aku melangkah..

dan temani aku ketika aku kecewa...

jangan buat diriku meratap hiba..

aku tidak pasti aku yang terlewat..

namun aku tidak mahu yang terlalu awal..

adakah kita memang untuk bersama?

atau hanya seketika..

yang pasti aku sedang dalam dilema..

biarkan aku pergi..

namun jagan biarkan aku menjauh...

kerna kejauhan itu mampu merubah aku..

yang tidak pasti apa yang ada di hadapan mu..

yang pasti aku mula rindukan kamu......

No comments:

Post a Comment

catitan buat juwita...