Friday, August 21, 2009

berilah aku kekuatan....

berilah aku kekuatan ya ALLAH...
dalam ku telusuri hidupku ini..
aku ingin menjadi yang mensyukuri nikmatmu..
namun aku yang kurang pasti..
mengapa dia tinggalkan aku di saat aku mula percaya..
aku sedar aku hanya lah yang biasa..
dan aku tidak menharapkan pada insan yang luar biasa..
adakah salah berkongsi dengaku??berbanding meningglkan ku begitu saja..
sememannyag ku juga lemah dari segalanya..
cuma mata ini x mampu untuk mengalirkan mutiara itu.
maka ia lebih suka tersenyum agar hati yang hancur mampu di tutup..
mengapa perkongsian itu telah kau lupakan??
di saat aku pula yang memerlukan segala perhatian..
bukan kah aku juag insan biasa yang menharap pengertian..
kerna aku adalah aku..
terima kasih buat teman2..
kerna masih di sisiku..
akan ku cuba ikut nasihat kalian..
namun aku sendiri keliru..
mampukah aku bertahan untuk semua itu..
kerna aku amat takut..
untuk kehilangan orang yang pernah hadir di sisiku..
dan di saat itu..
aku khuatir tiada rasa dijiwaku..
maka ku kan biarkan ia terkaku di situ..
muga aku mampu memberi dan menerima semua perkara dalam hidupku....

No comments:

Post a Comment

catitan buat juwita...