Wednesday, October 28, 2009

aku bangun kembali...

kejap nyer aku tidor....

dah bangun untuk study balik...

tido pkul 1.45..
bangun kul 3...

huhuhu..

xper la..

"dinihari ini sangat tenang..
namun ia tidak setenang hati ku seperti akan ada perkara yang akan menganguku untuk siang itu..
maka ku tinggalkan siang itu dengan persoalan....
dan aku tahu..
walau apa pun yang berlaku aku harus buktikan..
aku adalah seseorang yang bukan untuk hidup kerna cinta lagi..
walaupun aku lemah pada cinta...

mungkin kerna cinta aku mengenal semua ini..
maka sebelum ku undur diri..
kan ku tinggalkan kesan untuk tidak lagi bercinta dalam hidupku...

maka kerna cinta itu..
aku terluka..
meluka..
kecewa..
di kecewa..
dan mengecewa..
dan kerna cinta aku jadi pemusnah insan yang aku cinta..
sehingga aku di gelar perempuan bodoh yang memusnahkan cintanya..
ku terima dengan hakikat bahawa..
aku tidak layak untuk sesiapa...

maaf aku harus beredar dari harapan yang aku cipta..."

No comments:

Post a Comment

catitan buat juwita...