Sunday, October 18, 2009

mengapa aku masih begini...

salam...
hari ni aku dah kembali ke kampus...
sebenarnya tiada ketenangan dalam kamus hidupku lagi...

dan akhirnya..
aku gagal lagi...
menjadi yang ke 2..
ditinggallkan....
ma kata jangan angah...
nanti kecewa macam yang zahid buat..
tapi aku kata dia lain..
lain sangat..
n dia bukan orang melaka....
yupp..
ma...dia sangat lain..
baik..
angah suker kawan dengan dia..

ma gak pesan...
x per la kawan la dulu..
jadi kawan yang ada time susah dan senang..
kalw korang sesuai jadi kawan mungkin sesuai jadi lebih dari kawan..

aku pun kata..
ok ma...
i love u..
tapi kesian along..
tertinggal lagi part ni..
my sis i love u....

sekarang aku kat hostel..
yang teman pnut n yana....

malam tadi qarami n myrul tenangkan aku..
thanks korang...
akak hargai sangat...

buat kamu....
thanks....
maaf la x tau langsung perkembangan kamu..
mungkin kamu rebah disebabkan gara2 aku yang terlau membebankan...

akhirnya ku sedar...
jika aku hadir dalam hidup seseorang..
aku adalah beban buat mereka...

maka .....
aku patut tidak hadir dalam hidup sesiapa....
kamu tidak pernah menipu.....
dan aku juga tidak pernah merasakannya....
tapi..
terima kasih yang tidak terhingga untuk segalanya....


*hidupku umpama 'jantungku' yang baru lepas di format....
kosong dan aku harus mengisikannya dengan sebuah 'perpisahan'...

No comments:

Post a Comment

catitan buat juwita...