Sunday, December 20, 2009

aku dan dia...


dia baru hadir dalam hidup aku....
maka aku harus percaya pada dia..
walaupun dia bukan yang baru..
namun dia baru menakluki hatiku...

aku bukan tidak ingin di sayangi...
adakalanya aku sangat sunyi...
aku ingin seseorang di sisi...
mengengan jemariku...
berbual2 mesra seperti irama dan lagu...

namun aku tidak pasti...
adakah aku mmapu melalui perkara itu nanti....
aku percayakan dia...
walaupun hatiku cemburu...
namun aku bertahan..
kerna aku harus bijak mengawal...

dia hadir di dalam hidupku...
adalah masa yang tepat..
di saat aku perlukan seseorang menghapuskan kesunyian di hatiku...
namun...
adamasanya ia gagl menepati hatiku..
kerna hatiku agak sukar percaya pada kaum itu...

namun itu x mengapa...
kerna aku bersedia untuk segalanya...

menerima seseorang di dalam hidupku buat akli seterusnya...
kerna aku tidak akn mengalah hanya kerana kenangan lama...

terima kasih buat mu yang telah berlegar2 di dalam mindaku...
sejak perkenalan kita 7 bulan yang lalu...

MUHAMMAD DZIAUDEEN BIN YUNUS...
kita bersama2 membina lembaran baru...

No comments:

Post a Comment

catitan buat juwita...