Wednesday, December 23, 2009

awak rama-rama saya ker???

salam...
tau x..
org kata ...
cinta itu ibarat rama2..
lagi kita kejar lagi ia lari dari kita...

tapi...
macam maner nak tau dia rama2 kita atau x..
masa untuk aku semakin suntuk...
aku akan masuk 20 tahun x lama lagi...
dan aku rasa aku seperti baru mengenali dunia...

oh..
dunia...
kamu ni indah khabar dari rupa...
huhuhu...
tapi cinta itu memang indah....
bila kecewa lagi indah..
hahahahah...

emmm...macam maner nak tau keihklasan dia untuk menjadi teman ataupun sahabat??
tapi rama2 ni adalah cinta....

cinta..
memang ujud..
2 ekor rama2 terbang menghampiri bunga....
tapi bunga ni berduri....
rama2 yang satu ni takut terluka..
yang lagi 1 terbang jer....
tgok bunga tue....

x perla...
mawar putih....

mawar putih berduri...
rama2 terbang tinggi...
tinggalkan mawar kesepaian...
pergi kepada kenangan semalam....

uish x la..
rama2 yang ada nie....
entahla...
cuma ader seekor rama2 ni sangat sopan....
suker tgok dia...

bole tak klw saya nak satu rama2 hidup dengan saya..
satu lagi jadi teman baik saya???

macam maner erk???
org kata..
klw kita perempuan..
biar lelaki syang lebih...
sebb wanita sayang mereka boleh d pupuk..
betul ker???
boleh ker sayang ckit2????
pelik la...

rama-rama....
rama-rama....
awak di mana???
ker saya perlu matikan diri seketika..
bukan layu....
tapi nak biarkan rama2 lain datang...

rama-rama maner awak nie....
kenapa awak datang time macam nie???

mungkin awak milik saya....
tapi saya....
saya takut saya bukan bunga awak....
eh bole pulak kan..
hahahh..
x per la rama2..
saya bagi awak terbang dulu...
klw awak milik saya..
mesti awak akan datang kan...
rama2...

saya akan pergi....
tapi jangan risau..
awak pasti akan jumpa saya lagi...
klw saya pergi dari hidup awak....
awak janji akn ingat saya kan...

rama2..
saya suka awak jaga saya..
sebb perhatian awak buatkan saya tau...
yang saya masih ader rama2 dalam hidup saya..
terima kasih rama2....





cantik macam aner pun awak..jinak macam maner pun awak..saya akn bebaskan awak....
cuma sekarang ni saya betul dalam delima..adakah kalian berdua rama2 saya????




saya sayang awak la rama2.....kesiannyer rama2 saya kena balik awal sebb ader kursus...




ada 2 ekor rama2 kan..biru untuk yang teman baik..
pink untuk yang istimewa....maner satu kamu dan awak???

1 comment:

  1. yeah ,
    i la rame2 u dear ;)
    ngee .
    eytt ,
    rajen2 cmmnt bl0g ak gak k .
    im still new in diz industry .
    h0h0 .
    sile bri tnj0k ajar yaa .
    peace .
    x0x0 ;))

    ReplyDelete

catitan buat juwita...