Tuesday, December 15, 2009

mimpi yang x sudah...

betul kata orang....
mimpi itu memang menakutkan...
kadangkala kita akn lebih suka bermimpi kerna ia lebih baik..
namun bila realiti..
ia akan menghancurkan..
seperti aku..
bila tahu perkara sebenar...
ia bukan menghancurkan hati...
malahan jiwa ku....

dan aku terus hanyut bersama harapan....
yang aku bina...
dan karam bersama impian....

vc cup...
ku tinggalkan..
harapan...
impian...
kenyataan...
semua telah terjawab...

hidup ini memerlukan pengorbanan..
dan aku perlu berkorban...
dan telah aku korbankan..
perasaan..
harapan...
dan..
impian...

apa yang paling pahit..
pabila..
insan yang mengaku menyanyangi diriku..
rupa2nya...
tidaklah menyayangi diri ini..
kerna..
dia tidak mempunyai perasaan terhadap wanita...

maka dia tidak pernah menyukai aku..
walaupun sekelumit..
terima kasih...

walaupun pahit..
akan ku telan...
walaupun luka..
kan ku ubati....

aku x kan lupakan ia dgn mudah..
kerna aku di persalahkan....
namun akan ku jadikan ia sebagai pengajaran....


siapakah yang tidak kecewa andai dikatakan
tidak pernah dicintai oleh sidia..
Sedangakn..
pengorbanan yang x terhitung telah di lakukan???

apatah lagi..
mencintai lelaki yang tidak mempunyai perasaan terhadap wanita...

dan akulah yang malang itu..
terjebak dalam percintaan lelaki GAY!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

catitan buat juwita...