Thursday, December 17, 2009

perkongsian yang menyakitkan....


hari ini..
aku sedar..
perkongsian itu menyakitkan...
aku juga seorang insan yang biasa..
yang perlu berkongsi..
agar aku mampu menjadi sediakala..
kan aku telah katakan..
aku tidak sepurna..
maka jangan mengharapkan kesempurnaan dariku...

maka hari ini aku berkongsi sesuatu dengan seseorang..
namun mampukah ia menerima nya..
aku tidak tahu..
kerna aku telah bercerita...
di saat dia tidak bersedia..

tak mengapalah...
ku biarkan dia...
x semua memahami kita..
x semua mampu menerima kita..
dan x semua mampu menerima cerita kita....

hari nie....
aku sedar...
kerna dek terlalu bnayak menjaga hati orang...
aku suka biarkan hatiku terluka..
aku merana..
aku kecewa....

namun aku tidak tahu...
bagaimana harus ku lupakan perasaan mereka..
kerana aku juga seorang..
sahabat..
teman..
dan juga insan....

aku telah berkongsi...
ku harap...
janagnlah mengangkat aku terlalu tinggi..
kerna aku juga seorang yang biasa..
walaupun kita lebih dari teman biasa..
cuma anggaplah aku juga perlukan tempat berkongsi rahsia..
dan terimalah aku seadanya..
kerna aku adakalanya aku takut menghadapi dunia kejam di luar sana..
yang hanya menghancurkan hatiku..
dari membuat aku tersenyum gembira...

1 comment:

  1. sy pon x ske berkongsi,, tp kalo sy sendiri x dpt jge bende tu, lebey baek bg kat org len.. drpd rosak di tangan sye. hee~

    ReplyDelete

catitan buat juwita...