Monday, January 25, 2010

kegilaan yang sepi....

ada orang kata kita akn gila bila kita sepi...

tapi ada orang kata kita akan sepi bila kita giler..

entahla...

maner2 la..

entahla..
hidupku masih begini...

gembira...
mungkin..
ketawa..
hari2..
menangis??
semalam..hahahah
senyum..
setiap masa....

tapi aku tetap rasa kekuranagn..
dan aku harus baikinya...

aku x kan hidup lama ..
untik 30 tahun akan datang....
aku akn pergi pada usia yang agak muda....

maka aku ingin memenuhi impian keluargaku...
dan mengembirakan keluargaku....

yang pasti aku kan pergi..
dalam usia yang agak muda..
dan walaupun mungkin aku belum bersedia....

aku harus bedepan denagnnya...

cuma pintaku...
agar aku masih berpeluang untuk hidup bersama seseorang yang menyayangiku dan mencintaiku seikhlas hatinya....
dan akan ku berikan kegembiraan buat dirinya juga...

dan bila tiba saat aku akn pergi....
aku akan pergi dengan wajah yang penuh ketenangan di jiwaku ini...
amin...
amin....

No comments:

Post a Comment

catitan buat juwita...