Monday, January 18, 2010

merindui dalam diam...

merindui dalam diam...


hari ini hari untuk seseorang..
yang aku rinduakn...
ingin sekali aku di bawa terbang di hadapannay...
aku rindukan segalanya...
kenanagn kami???
tapi siapa yang aku rindukan???
aku rasa kehilangan???
tapi dia tidak pernah hadir lagi??
bagaimana aku bole rindukan dia???
aku telah berjanji untuk melupakan segalanya...

aku ingin terus merindui dia...
tapi....

siapa dia di hatiku???
siapa aku di hatinya???

aku amat rinduakan dia..
tapi siapa????
sehingga detik ini....
aku tidak tahu siapa...
yang pasti aku amat rindukan dia....

mungkin keabraban kami???

mungkin gelak tawa kami???

dan mungkin gurauan kami???

yang pasti aku ingin dia hadir dalam tidurku....

buakn yang dulu....

tapi aku tahu seseorang yang tidak akan mengecewakan aku...

walaupun mungkin hatiku tertutup.....

tapi...

untuk dia.....

hatiku kembali bersemangat....


tapi...

adakah ada rindu buatku???


dan aku merindui dalam diam ku....

No comments:

Post a Comment

catitan buat juwita...