Friday, February 26, 2010

baiklah aku menulis....

mungkin dia tidak tahu...
aku juga tidak pasti...

tapi aku ingin beri tahu..
hatiku sudah mati..
tiada lagi cinta untuk sesiapa..
maaf..
aku sudah tiada rasa..
berilah aku masa untuk verfikir kembali..
aku tahu silapku..
memberi harapan dan kenangan..
aku memang rindukan kamu..
dan juga perlukan diri mu selepas aku kecewa..
lantaran itu huluran kerinduan mu ku sambut denagn mesra...
namun aku lupa..
bahawa cinta itu perjanjian hati...
bukan hanya keikhlasan diri...
maaflah...
aku terlupa lagi..
bahawa cinta itu murni..
bukan untuk meminta simpati...
maaflah...
cinta itu persefahana di antara jiwa yang suci..
dan aku gagal untuk memahami...
dan cinta itu membuang kekeliruan..
dan aku terus keliru..
aku lemas dalam penipuan...
aku hancur dalam segala keadaan...
maaflah...

aku menulis kerna aku kesunyian..
di laman ini lah aku bermadah..
di laman ini lah aku meluahkan rasa....
buakn aku menidakkan rasa cinta,rindu,mahupun sayang..
namun aku terpasa..
bahawa cinta itu bukan untukku buat kali ini...

biarlah pemahaman yang bagimana ku terangkan..
kau tidak juga faham..
maka biarlah aku sendiri yang memahami tanpa sebarang pertikaian cinta mahupun kerinduan...
terima kasih...

bersama denagn mu aku merindui kenangan itu...

No comments:

Post a Comment

catitan buat juwita...