Saturday, April 3, 2010

biarlah aku begini..

ku tulis ini bukan untuk bercerita siapa aku yang sebenarnya..

namun..
aku sedar..
ada masanya aku harus mengalah dari dunia yang indah ini..
bertapa aku merindui seseorang..
namun aku tidak mampu suarakan..

kesibukan aku tidak bermakan di dalam hidupnya...

seminggu ni..
aku tidak mendapat rehat yang cukup..
dan tersangat sibuk..
namun hari2 ku masih mampu mengigatinya...

inilah kali pertama kau merasa kalah yang teramat sangat..
aku tidak meninggalakn dia..
aku juga tidaka kan melukakan dia..
cuma aku ingin pergi seketika..
ingin ku tenangkan hatiku..
siapa aku yang sebenarnya...

aku bukan lah yang terbaik..

namun aku ingin menjadi yang terpilih.
aku gagal lagi..
bila kekalahan ini ku sandang..
aku benci kepada dia..
namun...

aku masih terlalu jauh untuk berkata demikian..

ku diamkan kembali..

di saat ku tulis apa luahan ku ini...

aku baru lepas habis kerja2 ku...

telah ku taip mesej buat dirinya..
tapi aku tidak mampu menghantarnya...

entahla..
bertapa aku semakin membenci kaum2 yang suka memusnahkan hati2 yang mudah terluka...

dab terima kasih..
kerna kau membuatkan ku...
tidak terfikir untuk ke arah itu lagi...

bahawa cinta itu hanyalah mimpi ngeri!!!

No comments:

Post a Comment

catitan buat juwita...