Saturday, April 24, 2010

kenapa berbohong....

kenapa..
aku ingat ia hanya satu pembohongan....
maka aku biarkan..
tapi..
ia kenyataan..
sangat menyakitkan..
kau berjanji..
tapi kau yang mungkiri..
apa lagi yang aku perlu tahu..
yupp..
aku x sehebat dia...
terima ksih kerna mengigatkan itu...
aku x tau..
aku marah...
kecewa...

kenapa buat aku macam nie??
kenapa???
cakap!!!
cakap!!!!!!

alasan kau x munasabah...
kau tau kerinduan aku membunuh aku...
kemesraan kau menghina aku..
dan kenagan2 bersama aku menjerat kau..
aku rasa aku dah benci dengan lelaki...

kau buatkana ku percaya..
tapi kau musnahkan ia...
terima kasih..
terima kasih banyak2...

aku memang macam nie..
aku jahat kan..
kejam..
ego...
kongkong...
x per la....

aku rasa berkenalan dengan aku juga satu kesilapan...
tapi...
itulah yang mengembirakan hati aku....
kenapa???
kenapa aku knl dgn kau????

kau tau x..
aku telah tutp hatiku untuk orang lain...

tapi kau hancurkan ahtiku..

luka lama belum sembuh kau lukakan dengan luka yang baru...


ia x sesakit yang lama..
tapi telah kecaikan hati aku.....

thanks to you...
n tahnks berjanji n mungkiri..
patutlah kau x boleh dkt sisi aku...

cinta jarak jauh untuk mengajr kita untuk setia..
bukan mengajar untuk berduka sentiasa...

kenapalah aku bole jadi begini semula....

kau cabar aku untuk setia..
kau juga cabar aku untuk berdoa sentiasa..
dan kau kata jodoh segalanya...
tapi cara kau lukakan aku..
x kan ku lupkan sampai bila2...

TERIMA KASIH !!!!!!!!!!!!!!
CINTA HATIKU....

No comments:

Post a Comment

catitan buat juwita...