Saturday, June 19, 2010

persoalan...

persoalan..
persolan yang telah lama ku tinggalkan..
aku akui..
aku masih merindui dia..
walaupun aku benci..
aku amat rindui dia..
namun aku sudah bersedia hadapi rindu ini..
namun aku terlupa..
bagaimana cara untuk tagani nya..
pabia bicara tentang rindu...
aku mula ingati pertemuan setahun yang lalu..
walaupun mungkin perkara itu telah dia lupakan..
namun aku masih mengharapkan..

detik ini..
tika pena ini mula menari...
hatiku juga mula bicara sepi..
bukan aku tidak ingin melupakan mu..
kerna aku tidak tahu..
adakah itu yang terbaik untukku...

memang aku berjanji setia..
ku ungkap janji di hadapan temanku..
namun kini..
ia seperti tinggal janji..
aku seperti mati sendiri..
lesu berdiri..
rebah di muka bumi...
dan aku juga sudah lupa...
bagaimana untuk ketawa bersama kesenanagan di hati...

No comments:

Post a Comment

catitan buat juwita...