Friday, July 9, 2010

biar aku bicara...

biar lah...

biar malam ini aku berbicara tentag cinta...

bukan kah cinta itu iadaman semua..
kadagkala buakn aku benci untuk bercinta...
namun tiada lelaki yang setia..
aku akui..
sukar untuk setia..
apatah lagi untuk kekal lama...
mungkin aku selesa begini..
tanpa sebarang rasa di jiwa...

mungkin aku akan terus begini..
sendiri..
tapi aku akui...
smapai bila aku harus membenci..
bukana ku tidak mahu buka pintu hati..
namun aku tidak bersedia untuk keciwa lagi..
sedangkan yang lalu masih berdarah lagi..
bagaimana baru di tamabh luka yang baru....

maka ku biarkan diriku sepi....
namun aku sedar...
kesepian hanay akn memberi tekanan kepada jiwa ku ini...
biarlah segalanya berlaku tanpa sebarang permasaalahan...

" cinta itu ada kalanya indahnya hanya sementara...."

No comments:

Post a Comment

catitan buat juwita...