Wednesday, August 18, 2010

aku sudah tiada rasa....

aku sudah tiada rasa..

maaf..
bukan aku tidak mahu terlibat dalam perkata giler ini..
tapi aku sudah tidak percaya....
seperti tiada lelaki yang bole ku sandarkan harapan..
maka.
biarlah..
anda yang tidak memahami..
tidak perlu untuk mengikuti..
aku tidak memarahi..
apatah lagi membenci..

cuma..
aku akui..
aku ramai teman2 untuk ku luhakan isi hti..
aku akui aku amata mesara dengan mereka kini..
namun itu tidak bermaksud aku mencintai..

apatah lagi..
sejarah silam ku yang masih menakutkan aku lagi...
biarlah aku lupakan segalanya....

aku akui...
hatiku...
mati...
aku hanay ada keluarga yang melindungi..
abaikan aku....

cuma jadikan aku seperti kawan2 mu yang lain..
itu sudah mencukupi..

kerna kau tidak prnah sedia untuk bercinta lagi..

dan aku akui...

hatiku sepi..
namun bukan di isi oleh sebarang insan...

yang hanay menaburkan cinta duniawi..
menerusi kecantikan dan tarikan yang bukan milik abadi sehingga mati....

dan aku akui..
aku bukan milikku..


maka aku juga bukan milik sesiapa..
hanya milik ALLAH SWT yang menciptaku.....

No comments:

Post a Comment

catitan buat juwita...