Thursday, September 23, 2010

memang aku bukan puteri lindungan bulan....

memang aku bukan puteri lindungan bulan..
tapi..
kan aku dah kata..
jangan terlau menyakiti hatiku..
kelak bila kau rasa apa yang aku rasa..
aku sudah tidak mahu berada di sisimu..
yupp..
memang kau bole kata aku kejam..
tapi..
aku sudah tawar hati...
aku juga boleh pergunakan kau..
yupp...
memang aku juga banyak kali terasa hati...
aku dah banyak kali berpesan..
jangan terlalu menyakiti hati..
jangan terlalu banyak menabur janji..
dan jangan terlalu hipokrit..
kelak bila aku yang membuatnya..
kau yang tidak mampu untuk menerima apa yang akan aku lakukan..

mudah saja..
jangan terlalu memupuk aku menjadi terlalu pendendam...
kerna takut kau yang tidak tahan atas tindakan aku..

dan aku juga bukan yang terlalu bergantung dgn lelaki...
hanya dengan keluarga aku bergantung...

No comments:

Post a Comment

catitan buat juwita...