Monday, October 11, 2010

aku menangis....

aku menangis..
dikala ini aku merintih..
walaupun mungkin senyuman di bibir..
namun hatiku lain..
aku terpaksa hadapi dalam keadaan yang menyakitkan..
aku bukan insan yang kuat..
maka aku lebih suka sendiri..
telah hadir seorang teman..
dan akan kekal sebagai seorang teman..
dan aku suka begini..
bukan mencari atau menagih..
namun aku tahu..
kekuatan aku d mana....
aku jua perlukan sebuah peghargaan..
adan aku juga telah dapat..
walaupun mungkin aku gagal untuk menyalakan hidupku..
aku cukup terharu..
andai aku mampu untuk menyalakan hidup yang lain..

biarlah aku di kelilingi kegelapan..
namun aku mampu menerangi kehidupan...
bukan aku terlalu memuji..
tapi aku tahu dengan siapa aku berlari..
aku syukuri..
sekurang2 nya..
aku tidak terus mencintai sampai mati....

No comments:

Post a Comment

catitan buat juwita...