Thursday, October 21, 2010

ok.....let me to think...

ok..
first...
aku x tau kau siapa...
ok...
then klw ko nak tau aku baru ok..
tapi aku skit hati dgn kau..
ko dah kenapa hah????
sumpah dowh..
aku geli baca page kau...
aku x tau kau siapa....
jgn bagi aku harapan yang bodoh k...
dan jangan ingat aku bodoh..
cukup sekali aku terkena..
then yupp..
memang aku x der perasaan nak bercinta...

tapi aku masih tau siapa aku..
even aku ni dah terkena bercinta dengan orag yang memang x suka aku..
tapi aku x kan mengotorkan hidup aku dgn sejarah hidup yang hukn2..

mulai dari sekarang!!!!!!!!!!!


ko pk apa yang ko nak buat...
aku x tau..
aku hanya anggap kau sebagai seorang kawan...
tu jer...




p/s: aku x tahu mengapa aku sangat membenci mereka yang x tau hargai hati seorang wanita!!!!!!!!!!!!!!! damn la!!!!!



sumpah..aku nak tumbuk kau sampai aku puas!!!!!

No comments:

Post a Comment

catitan buat juwita...