Wednesday, November 10, 2010

apa guna ada hati..

malam tadi aku berfikir..
apa guna andai ada hati tapi aku gagl untuk menilai..
apa guna aku hidup andai asyik menghancurkan..
maka aku berkuat..
buat apa di fikirkan orang..
aku ada hidup ku sendiri..
dan aku memang x suka bila ada yang mengcampuri..
kecuali aku meminta ulasan peribadi...

dan aku terus terfikir..
mengapa hanya kerana seseorang yang tidak mengenali tentang diriku..
menjatuhkan aku seperti aku terlalu hina..
dan aku terus terfikir..
tidak akn ku lukakan hati seorang insan yang ku gelar kakak..
kerana lelaki yang terlalu keji...
aku hanya ingin melindungi..
tapi tersilap cara untuk diberi..
tidak mengapa....
aku hanya aku..
dan aku tidak akn melukakan hati mereka yang menyayangiku...
lagipun walau apa berlaku...
aku masih mempunyai hak...
bukan kau!!!!!!!!!!!!!
bercakap tanpa kau berhak untuk berbicara!!!!


p/s: kenapalah kau tidak mengerti apa yang ku rasa

No comments:

Post a Comment

catitan buat juwita...