Tuesday, November 2, 2010

mungkin aku yang salah..

mungkin aku yang salah..
memilih di antara dia..
bukan aku silap..
tapi mataku gagal untuk menilai...
tapi...
silap aku gagal untuk mendengar..
apa lagi untuk aku memandang..
aku pelik..
aku silap lagi..
biala ku cintai sepenuh hati..
aku tersungkur lagi..
bila aku sayangi separuh hati..
dikata aku ni hanay tahu mencurangi..
bial aku sudah mula tidak mahu terfikir apa2 lagi..
di kata aku wanita yang punya ego yang tinggi..
kau gila..
atau aku yang salah???
silap ku mudah..
mudah jatuh cinta..
dan aku?????




adalah wanita biasa..
dan aku juga mahukan cinta..
tapi bukan kau untuk mengisi jiwa yang banyak kali terluka...

p/s: aku tinggalkan kuu bersama debu2 yang kau semaikan dan telah mati...

No comments:

Post a Comment

catitan buat juwita...