Tuesday, November 9, 2010

palat..

yupp..

memang pun..
kau tau x..
sejak kau datang dalam hidup keluarga aku..
sumpah..
kau macam shit sangat!!!
aku benci gyler kau..
ingat x..
kau pnh nak control aku..
control duit aku(paling aku marah ma n abah x pnh pun wat aku yang nie)
sibuk tentang aku..
dgn saper aku berkawan..
and everything...
hey..
aku x kisah la klw aku x der abg..
memang aku x der abg..
klw ader pun abg ipar..
dan dia memng x le campur dalam hidup aku..
so sila berambus..
aku memang x suka kau...
kau tau x...
kau tu takut dgn bayang2...
kau takut org duakan aku..
sebb kau buat orang..
bodoh!!!!!!!!!!!!

lain kali jgn buat org..
dunia ni memang palat!!!!

mengaku ayah kau dah mati..
hye anak jenis aper kau nie????

kau tau x????
family aku bukan macam tue!!!!!!!!!!!!!


so..
sekarang aku dah bukak pintu rumah aku..
silalah keluar..
and!!!!!!!!!!!!!


jangan datang2 lagi!!!!

p/s:aku sangat ikhlas tulis nie!!!
:)

No comments:

Post a Comment

catitan buat juwita...