Monday, December 13, 2010

bukan itu pintaku....

bukan itu pintaku..
tapi ia hadir..
tanpa sebarang rahsia...
aku menjadikan kau sebagi salah satu impian..
cuma andai aku tidak mampu miliki..
ku anggap sebagai takdir diri..
andai aku mampu memiliki..
itu sudah tertulis..
aku akui....
aku mudah membawa diri...
dan aku juga tidak lagi suka pada harapan yang menyakitkan hati...
aku akui kata2 mu..
selepas segalanya berlaku..
ku kutip kembali kata2 mu..
aku akui...
benar...
kita terlalu muda untuk berfikir jauh sebegitu..
tapi aku ingin kau tahu..
menjadi sebahagian dari mu..
perkara yang amat indah bagiku...
maka aku gemar mencoretkan di sini...

walaupun kita jarang berhubung,,,
apatah lagi bertemu..
kau tetap di hati..
sebagai teman dan adakalanya sebagai penguat untuk aku menjadi lebih matang...

p/s: aku tidak mahukan perkara yang bukan milik menjadi milikku...

No comments:

Post a Comment

catitan buat juwita...