Thursday, February 17, 2011

dan lagi

dan lagi
aku buat segalanya
aku janji
x mahu kecewakan sesiapa lagi
tapi
aku kecewakan segalanya lagi
aku benci
tapi aku buat juga'aku kecewakan semua
aku sayang mereka
tapi aku x tahu macam maner ak beri mereka tahu agar mereka faham
aku mahu segalanya seperti dulu
aku rindu
aku sayang
aku gembira
bersama anda
dengan anda
dan sebagainya
aku mahu mereka lagi
dan
aku harus berkorban
sesuatu
sugguh aku buat lagi
maaf
aku memang buat algi
tidak mampu
untuk berdiri
maaf
aku malu
kau masih mnerima aku
maaf aku malu
kearna kau menerima aku sebagai keluarga itu
walaupun aku tidak hebat
mungkin dulu aku nbegitu
tapi sekarang terlalu teruk untuk di jadiakn sesuatu
maaf
maaf
maaf
dan lagi
aku sakit kan kau
dan aku kecewakan kau lagi
'KELUARGA; yang aku sayang jua



p/s: aku x tahu nak tujukkan aku juga sayang 'KELUARGA' kita sampai sekarang.. :'(

No comments:

Post a Comment

catitan buat juwita...