Monday, March 28, 2011

hey

eh
kau tahu
aku sedang berfikir
andai kau tahu apa yang aku rasa
andai kau tahu apa yang aku fikir
andai aku tahu apa yanga ku idam

kau hadir tanpa aku paksa
secara tiba2
jujurnya aku tidak kenal kau
dan tidak terfikir mahu kenal kau

aku tidak rasa kau adalah dia
pemilik tulang rusuk yang bengkok
tapi aku mahu kau jadi dia
nasalahnyer aku x kenal kau

wahai kau yang aku mahu jadi dia
kadangkala aku mahu bagi kata dua
sayang aku mahu kau
kau
kau
kau
kau tidak kacak
tapi
tapi
tapi
hati aku kata kau
kau
kau
kau
hadir dalam keadaan yang x sangka

dan
aku tak tahu kau siapa
dan aku mahu kau jadi dia
pemilik tulang rusuk yang x kan mematahkan aku
tapi akan sayang aku guna jiwa dan hati


p/s:mood sedang study dan....

No comments:

Post a Comment

catitan buat juwita...