Thursday, March 31, 2011

indah

aku ada satu rasa
kau buat aku terpana
kau buat aku rindu
kata kata rindu satu anugerah
syukur aku rindu


aku ada satu masa
dimana penuh dengan kau si cinta
tapi aku tidak begiu rasa cinta itu untuk kau tatap
kadang2 aku ingin kata
hey pemuda wajah tampan
aku rindu akn kau
dan aku mahu kau kata
hey gadis idaman hati
aku sedang menanti


hey jeajak yang curik hati
kau hadir tanpa aku sedari
dan segalanya telah terlambat lagi
aku tidak mahu bercinta lagi
aku mahu bakal penyeri hati
aku mahu dia yanga ku syanagi
bukan cinta separuh separuh yang du kagumi
tapi cinta sepenuh yang jarang di temui

hey pencuri hati berkaca mata
kau bikin aku ingin rapati kau
tapi satu perkara
aku tidak kenali kau
kau juga tidak kenali aku
mungkin hanya aku yang suka
tidak bagi kau
tidak mengapa
ada yang menanti
di sebalik langsir hati


p/s: hati sudah koyak kearna kau yang robek perlahan dengan belati tumpul

No comments:

Post a Comment

catitan buat juwita...