Sunday, April 3, 2011

aku tidak mahu

aku tidak mahu kata
aku cinta kau
aku takut aku akan tidak setia
aku tidak mahu kata
hey aku rindu kau
aku takut aku akan curang
aku mahu sekali bisik pada kau
jejaka
kau curi hati aku
dalam diam
tapi kau bukan dalam nyata
kau hadir dalam mimpi
dan aku rasa
aku mahu kau terus di sisi

kalau mungkin kau bukan dia
pemilik sekeping hati ini
satu perkara aku akan beri tahu
pada dia kehidupan ku yang baru

aku tidak kata
yang aku akan cintai kau seumur hidup
tapi
aku akan sayang kau setiap hari
aku tidak akan kata aku rindu kau selalu
tetapi aku akan kata setiap nafas aku mengigati kau
dan aku tidak akan berkorban untuk kau selamanya
tapi
aku akan cuba berjuang untuk mengembirakan kau sebaik mungkin
dan andai kau tidak mampu untuk membuatkan aku tersenyum
tidak mengapa
tetapi aku akan pastikan yang kau tidak akn mengeluh
cuma
kalau aku gembira di atas kegembiraan yang lain
tinggalkan aku yer....


'MAAF...AWAK BUKAN YANG PERTAMA....TETAPI JADILAH YANG TERAKHIR DALAM HIDUP SAYA..'

P/S: aku cuba tapi untuk pemilik yang SEBENAR nya nanti...

2 comments:

catitan buat juwita...