Wednesday, May 11, 2011

luka di hati

hey perempuan
kau jangan menangis
buruk
sungguh
x sungguh aku tak kata

hey wanita
kau jangan menangis
nanti kau tamapk lemah
aku benci lihat
kau lemah di hadapan mereka

hey gadis
usah kau bermuram durja
itu hanya perkenalan hidup dunia
usah kau tangiskan cara kau terkena
biarlah segalanya bukan kita yang kira

aku nak ingatkan
wahai gadis,wanita dan perempuan aku tidak mahu gelarkan betina sebb tidak sesuai
hey kalian **** yang juga aku seorang gadis
usah kau perjudikan nasib kau
kalau kau tahu yang kau akan tidak mampu gengam kekalahn
usah kau membakar diri kelak aku tak mampu menyimpan bara sendiri

biarkan dunia bermain dan kau hari mengikut pada jalan yang diberi
dan usah pertikaikan segala kebaikan yang telah di tunjukkan tanpa henti
sebb kita ini terlalu lemah untuk mengungkit apa2 yang kita tidak mampu beri


p/s: aku tahu luka di kaki boleh di ubati tapi luka di hati kesannya seumur hidup belum tentu hilang lagi

No comments:

Post a Comment

catitan buat juwita...