Monday, June 20, 2011

abang ngah @abang @bakal suamiku

kalau engaku telah hadir
sabarlah
kau akan menjadi separuh dari hidupku
ramai sedang menantikan mu
bukan aku tidak mahu
cuma aku takut
kau bukan untuk aku kongsi rindu

kau sedang dinnati
bukan aku
tapi
semua saudaraku

kau sedang di intai
bukan aku
tapi keluargaku
mereka kata
kau mmapu kawal aku

abang @ bakal suami ku @ pemilik tulang rusukku
akan ku jadi yang baik untukmu
yanh terbaik aku tidak mampu
maka ku kira
lebih baik aku cuba dahulu
tolong aku
pimpinkan aku ke syurga mu
alunkan aku zikrullahmu
bantulah aku
ajarkan aku ayat2 suci yang indah itu
temani aku bangun bersolat denganmu
imam kan aku dengan bahasa indah dari syurga kita

dan akan aku cuba
menjadi yang baik dalam hidupmu

seperti aku kata
mungkin kau bukan yang pertama
percayalah
kau yang terakhir akan aku cinta

jika kau cinta kan agama kita
lebih dari diriku
nascaya aku juga akn cintakan mu
sebayak mina cintamu kepada NYA


P/S: aku mahu pernikahan kita indah dan persandinagn kita mudah..tidak terlalu sarat dan terlalu banyak dengan keindahan dunia yang sementara


***aku tidak lagi jumpa dia pemilik tulang rusukku

No comments:

Post a Comment

catitan buat juwita...