Sunday, June 26, 2011

aku mahu mereka

hey
kau tidak kenal aku

tapi mereka kenal
aku mahu denagn mereka
samapi tua
sampai aku mati

aku mahu mereka dekat dengan aku
duduk
dengar
keluh kesah aku

bonda
kau buat aku rindu
aku mahu baring di ribamu lagi
aku mahu dengar bising2 suaramu
aku mahu lihat lengok jalanmu
aku mahu makan masakan enak2 mu
aku mahu dengar setiap kata nasihat dari bibirmu
aku mahu semua
aku mahu jadi tamak
aku amhu semua bonda
semua

abah
kau tidak pernah buat aku kurang
kau beri apa kau pinta
kau mudahkan apa yang aku rasa
kau buat aku cipta sendiri
putera idaman hati
aku mahu dia seperti kau
kau buat aku gembira
amhu aku bisik padamu abah
'sungguh angah rindu abah'
sangat2 rindu
kasih sayang mu hujng naywa
tiada siapa yang bole jadi kau abah


hey si pekongsi2 rahim semua
aku rindu kalian
aku buakn di lahir kan seorang
kita berkongsi rahim yang sama
kita lima sudara
kalian buat aku sempurna
kalain buat aku tahu b]turun naik dunia
tanpa kalian aku tidak mahu nyawa


bonda dan abaha dan pekongsi2 rahim yang sama

aku mahu kalian
kita duduk semeja
makan bersama
aku mahu semua senag berbicara
jujur aku rindu
kalian buat aku ada hati untuk terus maju
kalau aku bole suruh bulan bicara
aku mahu dia beritahu pada kaian yang aku selalu
suruh bulan degar kata aku
bahawa kalian yang aku rindu

bonda: aku ini anak yang manja
abah:aku ini anak yang mengada
pekongsi2 rahim: kalian buat aku gembira

tanpa kalian aku lemah x bernyawa


p/s: aku mahau pulang ke rumah untuk jumpa kalian...dan duduk melihat wajah bonda dan abah tanpa jemu.. :D

No comments:

Post a Comment

catitan buat juwita...