Saturday, June 11, 2011

matang

jujurnya aku sedang bergerak
aku tidak pasti
ini perubahan yang aku inginkan atau tidak

jujurnya aku bersedia dengan rela
cuma hati ini sedikit waspada
aku takut aku tersilap bicara
tersalah kata

jujurnya
aku tidak bersedia
untuk memikul tangungjawab yang sedia ada

aku mahu
jadi anak kecil
yang panggil
mak
angah nak makan
abah
angah nak jalan2
along
nak ais krim

aku mahu jadi itu
selamanya

tapi
mana mungkin

aku sudah terlalu besar untuk menidakkan segalanya

aku seorang
berperang
menyimpan
dan memendam rasa


siapa yang bole tolong aku
selain hanya TUHAN saja yang mampu dengar keluh kesah aku


****aku selalu minta masa susah..masa senang aku lupa..tapi TUHAN tetap tolong aku..degar karut2 aku....


p/s: hanya TUHAN saja yang ada dekat aku...bukan sesiapa..TERIMA KASIH ALLAH!!!

No comments:

Post a Comment

catitan buat juwita...