Wednesday, July 13, 2011

anak abah

hari ni aku mahu cerita
tentag seseorang
yang jadi raja dalam hidupku
jadi hero kanak2 ku
jadi penyelamat remajaku
dan tempat aku manja
peluk
cium dan
adu


masa kecil2
dia ada
tempat aku mintk
apa saja
dari makan
pakai
baju
mainan
duit
dan segala

dia
tempat aku manja
tempat aku main adu2
tempat aku cakap apa yang berlaku
aku ada kerana ksih dia

bila aku besar
dia juga ada
dia tempat aku cakap macam2
tempat aku tanya itu ini
segalanya
tentag apa saja
da tempat nasihat tak henti

dia pernah marah aku
tapi aku boleh kira
dia pernah rotan aku
aku juga boleh kira
tapi
aku suka satu
walaupun susah mana
perit maner
dia pasti akan sediakan
setiap orang sesuatu
supaya anak2 dia x rasa kurang satu2

ABAH
sungguh
rindu abah




x sabar nak balik..:D




P/S: dulu kita ingat jauh itu baik..jujurnya dekat lagi baik..biar bahu tahi tapi ia lebih wangi...dari bau wangi jujurnya itu lagi tahi....

No comments:

Post a Comment

catitan buat juwita...