Saturday, July 16, 2011

jalang

kau
aku mahu kata jalang

semua kau mahu

kau goda
dia
dia
dia
dia
dia

dan
kau ambil semua

dan
apa yang tinggal untuk aku?

aku mahu kata kau sangat jalang
bila kau tunjuk apa yang kau ada
kau guna apa yang kau mampu buat
kau buat semua terpana

kau memang sengaja
mahu orang suka puji kau

jujur
aku marah
tapi akutidak duli

aku diam

tapi kau jalang
bila semua milik aku
kau kata
milik kau

dan
kau mahu cuba semua
yang lagi aku rasa kau jalang
bila aku ini bukan seksi yang mahu kejar dunia
kau nie gila tidak semena

kau tahu
yang kau akan mati
yang kau akan tua
yang kau akan di seksa?

samapi bila mahu jalang?
sampai tua?
dan pernah kau fikir siapa mahu tean aku bila aku mati nanti?



p/s: aku rasa mahu bunuh jiwa yang JALANG

2 comments:

catitan buat juwita...