Tuesday, July 5, 2011

kita

kita
kau
aku
duduk bersama
mengengam jari ***tapi di saat itu aku milikmu yang sah
kita cerita
tentang masa depan
anak2 kita
cara kita
hidup kita
bahagia kita
sedih kita
duka kita
hanya kita
kita gelak sama2
kita nangis sama2
kita kerja sama2
kita belajar sama2
semua kita

tadi aku tulis lagi tentag kita
***tapi kau tidak akan tahu
aku tulis semua
tentang kita
5 tahun akan datang

aku tulis
kita dah bahagia
aku tulis kita ada zuriat bersama
aku tulis impian kita jadi bahagia
aku tulias semua perkara indah belaka

dan
aku juga tulis
aku tidak kekal lama
aku kata
' sayang tuhan sayang saya'
aku tulis
' tuhan uji kita'
aku tulis
'xper zuriat kita ada'
aku tulis
'kita harus kuat'
aku tulis
'tidak apa kita jumpa di syurga'

tapi semua tentang kita
cuma aku tidak tahu kenapa tuhan ambil aku dulu pula
'xper..'
sebb aku sudah tulis

'abang,nanti cari peganti saya,saya redha sebb kita dah bersama sampai saya tiada'

semua tentang kita

'dan sempat juga aku tulis'

'terima kasih jadi imam saya dan walid buat zuriat kita'

saya juga sempat kata

'sayang gembira ada abang dan anak2 di sisi sampai sini'

terima kasih sudi jadi anak mama yang baik dan dengar kata2 walid :D

**** Tuhan..aku gembira kalau ini cerita 'kita'..CUMA aku mohon kasik aku panjang nyawa tunggu semua mereka pandai lihat dan terjemah dunia....

:)

p/s: saya mahu tunggu awak,tapi awak jangan nanti saya..kita tunggu kerja DIA,bila dia suka pasti kita bersama

No comments:

Post a Comment

catitan buat juwita...