Saturday, July 2, 2011

pernah

pernah
aku jatuh cinta
aku mahu dia
jadi penguat aku
aku mahu dia tiup semanagt aku
aku mahu dia
duduk dengar isi hati aku
aku mahu dia pinjam bahu untuk aku sedu

pernah
aku mohon
agar dia memang akan jadik milikku
aku juga mohon
agar jatuh bangun
dia denagn aku
rajuk tangis dia duduk sama aku

pernah
aku kata
dia yang terakhir
dan aku mohon agar dia sentiasa akan jadi yang terakhir untukku

namun
itu pernah dulu

kini
biar
aku x akn mohon aku tggu duduk sama kau
pergi
terima kasih masa yang kau buang untuk aku
masa aku sakit pertit duka kau bangun
kau ahnay suka tawa manis aku

maaf

aku buakn robot hanya tahu ketawa samapi mati


p/s: selamat tinggal untuk kau....walaupun aku masih tunggu kau..tapi kau hanya kawan si kawan

No comments:

Post a Comment

catitan buat juwita...