Wednesday, November 9, 2011

resah

aku tidak tahu
apa yang bermain di fikiran
jujurnya
tiada apa
tapi aku merasa sesuatu
yang aku sukar untuk aku ungkapkan
aku tidak tahu apa
bukan kah aku sudah melepaskan
bukan kah aku sudah melupakan
bukan kah ia sekadar hanya picisan
bukan kah aku sudah berjanji
menanti dia
pemilik tulang rusukku ini

memang hati ini rapuh
namun mengapa terlalu mudah hancur?
aku sudah terlalu memikirkan perkara yang sia2

jujurnya hatiku resah

kau jangan risau
kau tidak aku salahkan kan

aku harus pergi

sedangkan kau baru hadir

dan aku lupakan kau lagi

dan aku perlu membayar harga sebuah perasaan ini

dengan keresahan yang membunuh jiwa

bangsat!

aku takut dengan rasa ini dari dulu

dan sekarang


aku semakin takut dan aku telah JATUH!!!!!!!



P/S: aku tak mahu jatuh namun aku telah membangsatkan diriku hanya kerana perkara celaka itu

No comments:

Post a Comment

catitan buat juwita...