Monday, April 16, 2012

kalaulah


kalaulah aku boleh cerita
tentag apa yang aku rasa
tentag apa yang aku suka
tentag apa yang aku pinta
tentag apa yang aku tunggu sampai bila2

kalau lah aku bole cakap
hey saya suka awak
weh kau ni buat aku selesa
yoo kau dah buat aku sakit
hoi jangan bagi aku harapan lagi

kalaulah aku boleh tunjuk
yang aku ni anak perempuan paling manja
kawan paling mengada
girlfrend paling rajin
dan bakal isteri paling seksi

dan kalau lah aku boleh tarik kau
gantikan dengan yang lain
ambil kau
letakkan di tempat lain
ganti kau
dengan perkara yang lain

kalaulah
kalaulah
dan kalaulah

itu semua
kalaulah

argh

aku masih mengharap pada perkara yang membangsatkan itu

sampai sekarang


selamat tinggal

kalaulah aku mampu jerit sekali

WEI!!!! aku tunggu kau lagi lah

semalam...

p/s: abah angah anak paling manja kan??? aduh....

No comments:

Post a Comment

catitan buat juwita...