Saturday, April 28, 2012

mati

aku bukan doa semua mati aku cuma mahu sedarkan wahai penghuni dunia yang keji yang apa kau mahu lagi sudah di beri dunia percuma ini masih mohon perkara keji kau mahu aman? atau kau mahu kiamat sebelum tiba masa? kau mahu apa? bebas? sana sini lesbian? bebas sana sini gay? biar semua hancur biar abngsa kita melecur apa yang kau mahu Tuhan baru beri ingatan suruh buat iktibar tapi apa kau buat kau makin keji kau jahanamkan impian yang lain kau kata argh itu perkara dusta apa yang kau mahukan? aku tidak mahu anak2 aku tidak tahu apa itu aman aku tidak mahu anak2 aku hilang damai aku mahu aman ini kekal hingga nyawa aku di tarik kemudian biarlah mereka gila mintak pada perkara sia2 tapi bukan kita aku mohon UNDUR P/S: aku mahu anak aku hidup dalam aman....

No comments:

Post a Comment

catitan buat juwita...