Monday, June 4, 2012

bahasa cinta
















ini bahasa cinta
aku mahu melafaz
tiap masa dan ketika
kau seperti di mana sahaja

kau seperti bayang2
yang mengejar tanpa kira masa
jujurnya aku sedang angau
yang engkau
entah di mana
aku sedang takut namun aku masih mencuba
aku mahu perkara ini berterusan
walaupun apa yang menduga
kita harus mencuba
aku memberi peluang pada dunia
jujurnya kau sedang di intai oleh ramai mata
namun aku tetap gagah memilih mu arjuna majnun yang manja

teringin mahu di bisik
mahu di peluk erat
namun masih lagi bukan hak
mahu di pujuk
di manja
di sayang
di cumbu
masih juga jauh
dan belum halal

maka empat tahun yang ada

kita kumpul semua
segala cerita
tentang apa saja
agar 40 tahun yang akan tiba

kita tidak bosan dalam menatap wajah yang ada

aku sedang BERcinta

YANG anehnya kau tidak tahu kau adalah orangnya


selamat malam majun yang paling manja :)

p/s: arjuna aku sedang tunggu...

No comments:

Post a Comment

catitan buat juwita...