Thursday, August 9, 2012

satu

aku hanya bercakap tentang satu
satu sahaja
hulurkan sebelah tangan
mahu ku yang kanan
sebelah telinga
mahuku yang kanan
sebelah bahu
mahuku juga yang kanan

aku mahu di pinjamkan sekali
yang sebelah
sebenarnya
aku sedang rapuh
jujur Ramadhan aku seperti takut
aku takut akan mati
tapi aku msih di situ
entah apa yang aku nanti
aku masih berdiri di takut lamam
aku masih menanti di tali yang tidak pernah ada

aku sedang kabur
aku sedang takut
mereka tidak tahu
aku sedang kerikilkan hati
aku tidak mahu dengar sebarang rasa
cuma aku mohon
pinjam kan aku sebelah sahaja
aku mahu duduk sebentar cuma
jujurnya akau mahu duduk selama mana mungkin
biar akau mati di situ

tapi itu bukan tempat aku...

aku sedang takut
aku sedang rapuh
aku sedang gering
dan akan mati
dalam keadaan sadis


p/s: tampak hebat itu terpaksa rintihan hati siapa yang tahu....

No comments:

Post a Comment

catitan buat juwita...