Wednesday, October 10, 2012

jadi sama

sebenarnya
aku dah lama
aku teringin sangat
mahu jadi macam dia
aku panggil dia
dengan satu nama
tapi kau jangan gelak
sebb aku memang admire dia

aku teringin
sekali
alah sehari
maksud aku sekejap
aku mahu jadi macam perempuan besi
dia hebat
dia gagah
dia perkasa

habis di setankan segala rasa
di sampahkan segala sengsara
di muntahkan khianat semua
di henyakkan jiwa luka

dia tabah

habis di ludah bangsat kan
di gagah
habis di sumpah seranahkan
dia tegap
habis di sial2 kan
dia tetap melangkah

sekali
maksud aku sekejap
aku mahu jadi macam dia

biar hati di hitam putehkan
baru jiwa di sepak ranapkanm
biar rindu di tetak sindirkan kan dia masih setia

aku mahu jadi dia

sekejap

aku janji

p/s: dia wanita gagah berani. mohon benarkan

No comments:

Post a Comment

catitan buat juwita...