Friday, July 10, 2009

biarkan aku cari hatiku....


aku hanyalah aku...aku tidak mampu menerima segala yang berlaku tanpa sebarang kata2 darimu...
aku hanyalah aku...aku mula teringatkan akanmu...
mengapa aku tidak mampu melupakan mu d saat aku perlu untuk sesuatu yang menungguku...salahkah aku menanti sebuah jawapan walau ku tahu jawapan itu buakan milikku???
aku tidak pernah meminta untuk sentiasa mengigatimu..
namun kau telah curi hatiku sebelum sempat ku tutup pintu hatiku...
aku ingin menerima yang sudi..
namun ku takut itu hanay untuk sementara dalam dunia ini...

aku cuma inginkan seseorang yag mampu mengengam tangan ku dan meminjamkan bahu untukku ...
agar dapt ku bersandar dan merasa disayangi dan dekat di hatimu....

namun kau sedang mencari hatiku.....
muga di saat kau pulangkan ia...
hatimu turut kau berikan bersama.....

No comments:

Post a Comment

catitan buat juwita...