Saturday, August 22, 2009

alhamdulillah...


alhamdulillah....
akhirnya 1 ramadhan dapat ku jalani...
emm...mungkin ketenangan hati x lama lagi akan singgah di laman ini..
rindu sangat dengan ramadhan..
aku takut taun depan x dapat jumpa lagi..
muga tahun depan aku dapat lagi bertemu denganmu..
alhamdulillah..
aku dapat g terawih gak..
x tau la..
kat uitm nanti cam ner kan..
emm..esok nak balik hostel da..
may be balik awal..
yang pasti akan rindukan ma,abah,along,acik,abg teh n adik arin..
nanti kena sahur sensorang..
tapi syukur sangat rini sahur n berbuka ramai2....
best giler..
esok x tau la..
ingat nak ajak dia berbuka sesama..
tapi segan kot..
hahahahah...
emm...ma suh balik malam..
ma kata after terawih balik hostel..
tapi..
entahla..
kesian lak kat abah nanti kena drive..
tgok la cam ner kan....
yang pasti 1 Ramadhan telah ku lalui..
muga tahun ini ku mampu untuk berpuasa penuh..(insyaALLAH)
n aku akan lebih tenang n banyak sabar..
x leh marah2,x le bengang2...
tapi lex2 jer..
emm..macm maner la dia kan...
sahur n berbuka kat melaka..
kesian palk...
syukurnya aku dapat sahur ,puasa n berbuka kat umah...
walaupun tuk rini jer..
aku dah syukur sanagt..
thanks ma..
i love u..
also abah gak..
n along bawak shoping....
dik arinah pun..
puasa da..
sayang adik..
camni lah adik angah...
n syahmi....yang dah berubah...
ok la..
cuma ubah jadi lebih baik lagi..
abg cik plak....
emm...kena puasa penuh..even penat camner sekalipun..
n wat kawan2 n semua umat islam di muka bumi Allah ini..
muga ibadah kita diterima oleh NYA..
amin...

No comments:

Post a Comment

catitan buat juwita...