Sunday, August 23, 2009

jadikan aku puteri...

this is 4 you....
jadikan aku puteri..
ingin sekali ku menjadi puteri hatimu..
setelah di beri peluang menjadi sebahagian darimu..
kadangkala aku sering lupa dan alpa..
maka ku biarkan kau yang mengubatinya..
namun kini ku tahu..
aku harus lebih waspada agar kau tidak lagi terluka..
bersama denganmu adalah satu perkara yang menguja..
namun kadangkala aku lebih matang agar aku lebih faham..
bukan mudah untuk aku menjadi matang..
kerna dah terbiasa di manjai oleh keluarga tercinta...
maka kematangan aku tersorok dek sikap manjaku..
namun ku harus memahami...
bukan mudah untuk memahami..
maka kan ku pelajari..
cuma berikan aku peluang untuk semua perkara itu...
kerna aku suka mempelajari itu semua..
kerna ku tahu insan itu istemewa...
muga kau juga kan mempelajari tentag diriku...
dan...
yang pasti aku amat menyanyagi kamu...
dan jadikan lah aku puteri hatimu..
dan muga kau dan aku bersedia ke arah itu.....

No comments:

Post a Comment

catitan buat juwita...