Tuesday, August 18, 2009

jangan biarkan aku tamak dengan segalanya..


jangan biarkan aku tamak....
walaupun kau disisku...
walaupun aku disisimu..
jangan jadikan aku takut berseorangan selalu....
jangan biarkan aku menjadi tamak....
walaupun aku tahu....
aku mencintai kamu...
jangan biarkan aku kesorangan dalam kenangan2 manis kita bersama selalu....
jangan biarkan aku tamak....
bukan aku sengaja untuk menyuruh kau tinggalkan aku...
andai hati ini mampu bersuara..
hanya namamu akan terdengar di hatimu...
jangan biarkan aku tamak dengan segalanya..
kelak aku juga yang terluka....
pergilah kau ke tempat asalmu..
kelak kau kan bahagia berbanding di sini..
walaupun aku merindui kamu serta mencinta mu..
dan tidak mahu kehilangan dirimu..
namun.....
pergilah jika itu yang terbaik buatmu...
maka jangan jadikan aku terlalu tamak terhadap cinta dan kasih sayangmu...

cuma....
jadikan aku...
wanita yang mensyukuri dapat mearsai cinta dan kasihmu..
andai aku di jadikan dari tulang rusukmu..
nascaya sabah tidak akan merubah dirimu serta diriku...
aku hanya ingin menjadi wanita yang mensyukuri nikmat cintamu....
serta kasihmu...

No comments:

Post a Comment

catitan buat juwita...