Sunday, August 16, 2009

adakah aku untuk ditinggal-tinggalkan....

adakah aku untuk di tinggal-tinggalkan???
mungkin ia...
kerna aku harus memilih...
antara kau dan dia..
akhirnya aku memberi kau yang memilih...
dan kau meninggalakn aku..
aku tidak pasti..
aku yang bersalah atau kau yang harus di persalahkan...
telah ku beri ruang untuk kau memiliki...
namun kau biarkan ia pergi..
kini....
aku yang memilih....
biarlah dia yang dekat di hati dan disisi...
berdiri di hatiku kini...
walaupun aku tidak pasti semua jawapan hatiku ini..
namun aku lebih rela begini...
dari mengahrap kepaad sesuatu yang menyakitkan hati....
memang semua salah ku..
maka terima kasih di atas kata2 yang ada menghiris hatiku...
mungkin kau baru sedar aku adalah boneka yang bernyawa itu...
namun bersama dia di sisiku...
aku adalah puteri yang hidup dengan kasih yang menggebu....
maka biarkan aku...
biarlah dia itu menemani hari2 hidupku...

No comments:

Post a Comment

catitan buat juwita...