Saturday, August 8, 2009

jangan di sakiti hati yang telah di lukai....

aku hanya aku...
aku tidak inginkan segalanya tentang duniamu..
salahkah aku menginginkan sedikit perhatian darimu?
aku tahu aku bukan lah berhak di atas semua itu walaupun kau akan ataupun telah jadi milikku..
adakah aku hanya boneka yang bernyawa untukmu...
untuk kau sayangi tika kau kesunyian..
untuk kau dakapi tika kau inginkan ketenangan?
jangan jadiakn aku boneka yang bernyawa tanpa sebrang rasa...
kelak kau akan ku musnahkan kau yang hadir tanpa ku paksa...
kehadiramnu bukan lah sesuatu yang ku tunngu..
namun kehadiranmu membuatkan aku kembali di dunia realiti ku...
kini aku tidak pasti apakah sebenarnya niat mu untuk hadir dalam duniaku..
aku tidak inginkan kepuraan...
malahan aku di ajar bagaiaman untuk menerima dengan hati yang ikhlas..
namun kini aku tidak pasti...
hatiku mula berbelah bagi...
kau telah berjaya mengetuk pintu hatiku..
dan kunci itu di hadapanmu...
cuma aku takut untuk membuka pintu itu..
kerna aku bukan pembeli cintamu...
yang mampu membayar ansuran untuk sementara waktu...
pesanku...
jangan cintai mahupun rindukan aku jika kesemuanya bukan untukku...

No comments:

Post a Comment

catitan buat juwita...